Top Doorslammers nya bloggare!

Hej, Fredrik Törnqvist här!
För dem som inte vet så är jag Stefan "totte" Carlssons son och är med i TeeCee's team och bloggar för dem under tävlingarna. För dem som tidigare följt oss via TeeCee bloggen, så ska jag i fortsättningen blogga på denna sida istället. Men det nya för i år är att jag fått i uppdrag att blogga för hela Top doorslammer, jag ska alltså inte enbart blogga för TeeCee, utan för hela klassen.
Jag kommer lägga upp kvallistor, stegar, bilder och info från tävlingarna, även videos från olika repor.
Hoppas att detta kommer uppskattas, för jag tycker att det ska bli jättekul!

Ps. Jag ska fixa en ny design på denna blogg, måste bara få hinna ta lite kort på de olika bilarna så ska jag fixa ihop något sen.

Kommentarer
Postat av: David

Det ska bli kul att följa! TD kan annars va lite svårt att hitta info om under tävlingshelgerna. Blir en favoritmarkering på denna.

2011-05-19 @ 20:36:45
URL: http://lindaracing.blogg.no/
Postat av: Dojjan

Ska bli riktigt kul i sommar att följa ditt jobb.Bara hojta till om jag kan hjälpa till på nått sätt :-)



Mvh

2011-05-19 @ 21:00:25
URL: http://topdoorslammer.se
Postat av: Harald

Jättekul Fredrik....lycka till. Farmor hälsar

2011-05-19 @ 22:12:08
Postat av: Harald

Lycka till Fredrik...kul att du vill hålla på med det.

Farmor hälsar

2011-05-19 @ 22:14:35
Postat av: Harald Witt

Lycka till Fredrik. Kul att du vill hålla på med det. Farmor hälsar

2011-05-19 @ 22:16:43
Postat av: Göran

Man tackar och önskar lycka till till alla parter.

2011-05-20 @ 11:36:41
Postat av: Björn

Besökte Malmö och såg kvalen igår lördag! Fantastiskt trevligt att på hemmaplan kunna följa elimineringar och resten av tävlingen på Din informativa blogg. Det lilla jag saknar är förarnamn under Dina bilbilder så att man lär sig vilka som hör ihop och presenteras på kvallistor och stegar.

2011-05-22 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0