Regn...

Jag ber om ursäkt om ni där hemma har suttit och undrat vad som händer och sker eftersom det inte har kommit någon uppdatering på länge, men det beror på att jag för någon timme sen försökte att lägga upp att det börjat regna, men det gick inte att komma in på sidan.. Så jag gjorde ett nytt försök nu, och det fungerade.
Så ja, det har alltså regnat i några timmar nu, ungefär runt halv ett började det att regna. Det kommer lite uppehåll då och då i ca 5 minuter.. sen börjar det igen, så dem har nu blåst av tävlingen för dagen, det ser inte ut att bli bättre på vilken prognos man än tittar på.
Imorgon ska det dock bli bättre väder säger dem, så då blir det lite mer uppdatering ifrån min sida, om internet och allt som hör till fungerar. Jag kommer med lite kvällsbilder senare, så ni får hålla ut så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0